02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

بررسی کامل پلکسی آیینه ای

پلکسی آیینه ای
3:06 ب.ظ


5/5 - (2 امتیاز)

پلکسی آیینه ای

پلکسی گلاس آیینه ای
معرفی پلکسی گلاس آیینه ای این نوع ورق از خانواده پلکسی گلاس میباشد که در رنگ های مختلف است.

پلکسی گلاس انواع دیگری دارد یکی از نوع های بسیار جذاب پلکسی گلاس پلکسی آیینه ای می باشد در مقالات گذشته در مورد خود پلکسی گلاس توضیحات فراوانی دادیم این بار در مورد پلکسی آینه ای صحبت خواهیم کرد

پلکسی آینه ای امروز به دلیل زیبایی  های خود جای خود را  در بین کالهای لوکوس محیط های مسکونی و تجاری قرار داده است در گذشته ازپلکسی آیینه ای در لیزرکاری و حکاکی استفاده می شد اما امروزه این این کار در صنعت  معماری داخلی و دکوراسیون نیز استفاده می شود .

منظور ازپلکسی آیینه ای چیست؟

منظور از ورق پلکسی آینه ای همان ورق های پلی کربنات است. که پوشش پشت آن از جنس جیوه می باشد. در واقع ساختار فیزیکی آینه های پلکسی بسیار مشابه آینه های معمولی (شیشه ای) است. با این تفاوت که آن ها در نوع جنس هایشان با یک دیگر متفاوت اند. این محصول ماهیتی پلاستیکی مانند دارد. و این موضوع دلیلی بر نشکن بودن و ضد ضربه بودن آن است. به طوری که می تواند ضربه هایی با شدت پایین را به راحتی تحمل کند. بدون آن که حتی ترک کوچکی بردارد. که از این ویژگی اش معمولا به عنوان یک برتری مهم نسبت به آینه های شیشه ای یاد می شود.

مشخصات و ویژگی های مهم محصول پلکسی آیینه ای

برخی از ویژگی های مهم و قابل توجه این محصول پلکسی آینه ای عبارت است از:

  • سهولت در استفاده
  • زیبایی منحصربه فرد
  • انعطاف پذیری و مقاومت بیش تر نسبت به شیشه
  • کیفیت عالی

سازگاری بی نظیر ورق های پلکسی آینه ای با چسب کلروفرم یکی دیگر دلایل ترویج مصرف آن هاست. در واقع این موضوع یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده این محصول به حساب می آید.

دلیل محبوبیت این کالا در میان کالاهای هم نوع و مشابه خودش

و تمام این مشخصات در کنار یک دیگر قرار می گیرند. تا ورق های پلکسی آیینه ای را به کالایی کارآمد و پر کاربرد تبدیل کند.

خلاقیت در نصب آینه پلاکسی:

یک روش خلاقانه برای استفاده از آینه های پلکسی در فضای داخلی، چیدمان ترکیبی آینه های طلایی و نقره ای است. وقتی طرح خود را انتخاب کردید به تعداد موردنظر آینه از رنگ های طلایی و نقره ای به سبد خرید خود اضافه کنید تا طرح نهایی شما ترکیبی از طلایی و نقره ای باشد.

در چه قسمت هایی از فضای داخلی می توانیم این نوع آینه پلکسی را نصب کنیم؟

فضاهای زیادی در محیط داخلی هستند که نصب این آینه پلکسی زیبایی زیادی به آن محیط می دهد. جاهایی مثل جلوی درب ورودی ، بخش هایی از اتاق خواب ، نصب در سرویس بهداشتی و یا نصب بر روی دیوار راهروها و فضای پذیرایی. این به نظر شما بستگی دارد که طرح انتخابی شما چند تکه باشد و در چه محلی نصب شود.

طفا در مورد جنس آینه پلکسی گلاس بیشتر توضیح دهید

آینه پلکسی گلاس درست شبیه آینه های شیشه ای است که در منازل خود استفاده می کنیم. با این تفاوت که در ساخت آن به جای شیشه، از پلکسی گلاس شفاف استفاده شده است. استفاده از پلکسی گلاس ایمنی آیینه را تا ۵ برابر بیشتر می کند.

آینه های پلکسی ۶ ضلعی از جنس ورق پلکسی گلاس آینه ای تولید می شوند. طرح شش ضلعی به وسیله برش لیزری روی شیت آینه چسبدار بریده می شود. تمام آینه های پلکسی بریده شده چسبدار هستند. وقتی آینه به وسیله برش لیزری بریده می شود لبه های آن ( بر خلاف شیشه ) تیز نیست. این یعنی آینه های پلکسی گلاس خطرات کمتری نسبت به شیشه دارند. اما لازم است هنگام استفاده از آنها احتیاط لازم را انجام دهید و در صورت امکان دست خود را کمتر بر روی لبه های آن بکشید.

ضخامت ورق آینه پلکسی ۲ میلیمتر است. یعنی اینه های پلکسی گلاس فقط در ضخامت ۲ میلیمتر تولید می شوند و ضخامت بیشتر ندارند.



برچسب‌ها:

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *