02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

ورق های کریستال شفاف

ورق هایمپک(فروشگاه پلکسی گلاس) پلکسی گلاس فروشگاه پلکسی گلاس پلکسی
8:49 ق.ظ


Rate this post

ورق های کریستال شفاف

طلق کریستال پلکسی گلاس فروشگاه پلکسی گلاس پلکسی
ورق کریستال چیست؟ ورق کریستال نوعی ورقه شفاف است که معمولاً برای کاربردهای داخلی استفاده می‌شود البته طلق کریستال یک نام تجاری برای ورقه های پلی استایرن است که با این نام شناخته شده می باشد و معمولاً ورقه هایی هستند که بسیار شفاف بوده و در کاربردهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله دلایلی که باعث شده تا طرق کریستال بسیار پرطرفدار باشد می‌توان به سختی بالای آنها، قیمت ارزان شان و مقاومت شیمیایی آنها اشاره کرد.

ورقی شفاف است که مقاومت آن نسبت به شیشه بیشتر است .
قیمت آن نسبت به محصولات جایگزین مثل شیشه مناسب تر است .
ورق های کریستال در صنایع ساختمان به عنوان سقف کاذب، در صنایع یخچال سازی، صنایع تزئینی و … استفاده می شود.

این پلاستیک غیرکریستالی و شکنندگی آن زیاد نیست . همچنین مقاومت آن در برابر UV پائین بوده و فقط برای کاربردهای داخلی مناسب می باشد.

این محصول از پایداری ابعادی مناسبی برخوردار است.

كاربردهای طلق کریستال

  • سقف کاذب
  • صنايع ساختمان
  • صنايع بسته بندي
  • ظروف يک بار مصرف

ویژگی‌های ورق کریستال GPPS

با خرید ورق کریستال   GPPS که از وضوح نوری و استحکام خوبی برخوردار هستند و با توجه به قیمت طلق پلاستیکی شفاف می توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

این ورق کریستالی شفاف بسیار شکننده است و قیمت ارزانی دارند اما به یاد داشته باشید از آنجا که مقاومت کمی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند چندان برای محیط های خارجی مناسب نیستند و بیشتر جهت تزئینات داخلی و سقف کاذب و غیره در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

GPPS دارای پایداری شیمیایی، پایداری حرارتی، ویژگی های نوری، شکست قوی، عایق الکتریکی قوی، مقاومت در برابر تابش بالا و تمایل کم به جذب رطوبت است. تأثیر اقلیمی و آب و هوایی هم بر آن اندک است.

از طرف دیگر، الکتریسیته ساکن کوچک آن برای تولید مناسب است. میزان انتقال ۸۸٪ است ، اگرچه نمی تواند به اکریلیک برسد اما سایر مزایا می توانند این کمبود کوچک را پوشش دهند.

جهت اطلاع از قیمت ورق کریستال GPPS با متخصصان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمائید.ورق های کریستال شفاف

قیمت ورق کریستال

ورق کریستال
معرفی ورق های کریستال (GPPS) که از خانواده کریستال هستند در انواع شفاف یخی برفی دوغی وانواع رنگی ترانس میباشد.

برای خرید ورق کریستال میتوانید از لیست قیمت ورق کریستال زیر جدیدترین قیمت محصولات ایران پلکسی را با توجه به رنگ، ضخامت، ابعاد ورق و برند آن مشاهده و انتخاب نمایید. 

طلق شیشه ای شفاف ایرانی

ورق طلق شیشه ای شفاف یا همان پلی استایرن معمولی در بازار ایران با نام ورق کریستال شناخته می شود. ابعاد طلق شیشه ای ۱۲۰X180 سانتیمتر است که این ابعاد با نام ورق کامل شناخته می شود. برای خرید ضخامت های مختلف از منوی «ضخامت» گزینه دلخواه خود را انتخاب نمائید.ورق های کریستال شفاف

در هر دو طرف طلق شیشه ای یک لایه نایلونی وجود دارد که باعث جلوگیری از خراشیدگی و افتادن خط و خش بر روی سطح طلق می شود.ورق های کریستال شفاف

طلق شیشه ای شفاف به دلیل قیمت ارزان و وزن بسیار سبک در مقایسه با شیشه و مقاومت خوب در برابر ضربه جایگزین مناسبی برای شیشه است. طلق های شیشه ای در اثر اصابت ضربه به راحتی نمی شکنند و در صورت شکسته شدن بر خلاف شیشه خطرناک نیستند.ورق های کریستال شفاف

برش طلق شیشه ای

انواع طلق شیشه ای شفاف را به روشهای مختلفی می توان برش زده و مورد استفاده قرار داد. بهترین روش برش طلق شیشه ای ، برش دستی می باشد. این روش برش به وسیله کاتر مخصوص پلکسی گلاس انجام می شود. در این روش پس از اندازه گذاری بر روی طلق، بوسیله کاتر طلق بُر چند بار بر روی سطح ورق کشیده و سپس با فشار در دو طرف طلق آن را جدا می کنیم.ورق های کریستال شفاف

برای یادگیری و آشنایی با این روش مطلب « برش پلکسی با دست » را مطالعه کنید.ورق های کریستال شفاف

در روش دوم ، برش طلق شیشه ای به وسیله اره های برقی دیسکی انجام می شود. از این روش اغلب در کارگاه های خدمات طلق استفاده می شود و امکان استفاده از این روش در بسیاری از فروشگاه ها فراهم نیست. مزیتی که این روش نسبت به روش های دیگر دارد، سرعت بیشتر برش می باشد.ورق های کریستال شفاف

طلق کریستال
معرفی ورق های کریستال (GPPS) که از خانواده کریستال هستند در انواع شفاف یخی برفی دوغی وانواع رنگی ترانس میباشد.

ورق کریستال ورقی بسیار شفاف است که مقاومت آن نسبت به شیشه بشتر است .ورق های کریستال شفاف
قیمت آن نسبت به محصولات جایگزین مثل شیشه مناسب تر است .ورق های کریستال شفاف
نام تجاری این پلاستیک، کریستال GPPS است . ورق های کریستال در صنایع ساختمان به عنوان سقف کاذب، در صنایع یخچال سازی، صنایع تزئینی و … استفاده می شود. این پلاستیک غیرکریستالی و شکنندگی آن زیاد نیست .

ایران پلکسی

همچنین مقاومت آن در برابر UV پائین بوده و فقط برای کاربردهای داخلی مناسب می باشد. این محصول از پایداری ابعادی مناسبی برخوردار است.

ورق های کریستال (پلی استایرن) که با نام تجاری کریستال در ایران شناخته می شوند. راه مناسبی برای کاربردهای داخلی محسوب می شوند.
این نوع از ورق ها به دلیل هزینه کم، وزن کم، مقاومت بالا و مقاومت شیمیایی بسیار مورد توجه هستند. ورق های کریستال از شفافیت بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین، برای پوشش های شیشه ای داخلی، قاب و چراغ های سقفی ایده آل هستند. آنها هم چنین در مکان های مرطوب مثل  کابین حمام ها و صفحات دوش به سبب تمایل کم به جذب آب مورد استفاده قرار میگیرند.

همچنین این ورق ها به سبب قابلیت بازیافت پذیری خوب بسیار مورد اهمیت می باشند. این گونه از ورق ها را در طیف های رنگی وسیع و ۶۴ طرح و عاج تولید می کند و ورق های GPPS را در اشکال مختلف شفاف، یخی، گالشی و مشجر ارائه می کنند.فروش ورق کریستال به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه برای مشتریان عزیز ایران پلکسی امکان پذیر میباشد

به طوركلي ورقهاي GPPS در رنگهاي شفاف، برنز، آبي، قرمز، زرد و نارنجي توليد میشود.
درصورتي كه سفارش در حد حداقل ميزان سفارشات شركت باشد، امكان توليد رنگهاي درخواستي نيز وجود دارد.ورق های کریستال شفاف

مشخصات محصول:

طلق های کریستال در ابعاد زير توليد مي گردند:

ضخامت: ۱٫۸ – ۲ – ۲٫۳ -۳٫۷ -۵٫۷ -میلیمتر در ایران پلکسی ارائه می گردد.

حداكثر عرض: ۱۲۲۰ ميليمتر

با توجه به شرايط توليد امكان تهيه محصول مطابق با درخواست مشتري نيز وجود دارد. 



برچسب‌ها:

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *