02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

آبندی پلکسی گلاس / چسب آکریلیک پلکسی 2022

توضیحات کامل آب بندی پلکسی گلاس ، ورق‌های پلکسی گلاس کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف آکریلیک و کلروفرم و باکس و استند های تبلیغاتی ...
9:49 ق.ظ


5/5 - (1 امتیاز)

چسب آبندی پلکسی گلاس

آب بندی پلکسی گلاس با استفاده از چسب پلکسی گلاس و چسب آبندی کلروفرم برای ساخت باکس و جعبه و استند و دکوراسیون داخلی ساختمان و تابلو … کلروفرم از هیدروژن، کربن و اتم های کلر تشکیل شده است. در صورت تماس با پوست به دلیل تبخیر سریع، احساس خنکی انتقال می دهد و خیلی زود بخار و خشک می شود. اما توصیه می شود از تماس با پوست جلوگیری به عمل آید زیرا چربی پوست را از بین می برد. و به مرور به پوست آسیب می رساند. کلروفرم در حالت خالص دارای بخارات سمی بوده و در تماس طولانی مدت خطرناک می باشد. اما برای مصارف عمومی اغلب به صورت رقیق شده و تا حد زیادی بی خطر است.

توضیحات کامل آب بندی پلکسی گلاس ، ورق‌های پلکسی گلاس کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف آکریلیک و کلروفرم و باکس و استند های تبلیغاتی ...

موارد مصرف

همان طور که اشاره شد کاربرد بسیار مهم کلروفرم استفاده به عنوان چسب پلکسی می باشد. این ماده بهترین چسباننده ورق های پلکسی گلاس به شمار می رود. از کلروفرم در زمینه های دیگری نیز استفاده می شود. از جمله کاربردهای آن در صنعت به عنوان حلال برای چربی، واکس، روغن، رزین، گریس و … می باشد. کلروفرم به عنوان داروی بیهوشی نیز بسیار شناخته شده است. ولی این ماده به صورت ترکیبی و رقیق شده دارای کاربردهای فراوانی در صنعت و تولیدات نیز می باشد. پیشینه کشف و استفاده از کلروفرم به حدود ۲۰۰ سال قبل باز می گردد.

نحوه استفاده از چسب آبندی

استفاده از سرنگ باعث ریختن یکنواخت و ظریف چسب پلکسی روی سطح کار می شود و از پاشیدن و یا سرازیر شدن بیش از حد کلروفرم بر روی سطح کار جلوگیری می کند. البته سرنگ ها به دلیل کنترل مایع کلروفرم مانع از پخش شدگی چسب می شوند. پس از استفاده از چسب پلکسی در مدت زمان اندکی حدودا کمتر از یک دقیقه دو سطح به یکدیگر می چسبند. این چسبندگی در دقایق اولیه استفاده از چسب کلروفرم به مراتب کمتر بوده و پس از گذشت مدت زمان تقریبی ۱۰ دقیقه کاملا ثابت و محکم می شود. جهت هرچه بهتر چسبیدن سطوح باید دو قطعه پلکسی را در کنار هم ثابت و کمی تحت فشار قرار می دهیم. بدین منظور می توانیم از چسب کاغذی برای این کار استفاده کنیم.



برچسب‌ها:

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *