02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

فروش عمده مولتی استایل ( قیمت طلق مولتی استایل 1401 )

پخش عمده ورق مولتی استایل ایرانی و خارجی قیمت فروش طلق مولتی استایل طلایی و نقره ای و آینه ای و پلکسی گلاس شیری و دوغی در نمایندگی تهران ...
1:38 ب.ظ


5/5 - (2 امتیاز)

فروش عمده مولتی استایل

پخش عمده ورق مولتی استایل ایرانی و خارجی قیمت فروش طلق مولتی استایل طلایی و نقره ای و آینه ای و پلکسی گلاس شیری و دوغی در نمایندگی تهران … ورق مولتی استایل در واقع یکی از مشتقات خانواده پلکسی گلاس و طلق که از دو لایه مختلف تشکیل شده است. لایه اول شامل یک پلاستیک فشرده
و لایه دوم که دارای تنوع رنگی زیادیست بر روی لایه اول قرار می گیرد.مولتی استایل در کل یک ورق فلزی متنوع است ،که ABS نامیده می شود. در این مقاله به قیمت ورق مولتی استایل نیز خواهیم پرداخت. پیش از توزیع هر چیزی باید بدانید که ورق مولتی استایل طلایی از پرطرفدار ترین مولتی استایل های موجود در بازار است.

مزایای ورق مولتی استایل

۱- وزن کم،انعطاف پذیری بالا، سهولت حمل و نقل،تنوع در طرح و رنگ و سهولت در برش و نصب آسان از مزایای این ورق ها به شمار می آید ،که ابزار مناسبی است برای طراحان که در دکوراسیون از آن استفاده می کنند.،

۲- ورقهای مولتی استایل قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند.

۳- و همچنین سطح چسبندگی قوی آن ، بسیار راحت و مناسب برای طراحان داخلی است.یا بوسیله چسب های مخصوص بر روی سطوح چسبانده می شوند.

فروش عمده مولتی استایل ، توجه داشته باشد این نوع ورق ها نباید در محیط هایی که در تماس با آب یا در سطوحی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای بالاتر از ۶۰ درجه سانتی گرادهستند مورد استفاده قرار گیرند.

پخش عمده ورق مولتی استایل ایرانی و خارجی قیمت فروش طلق مولتی استایل طلایی و نقره ای و آینه ای و پلکسی گلاس شیری و دوغی در نمایندگی تهران ...

کاربرد ورق مولتی استایل

عموما این ورق ها در دکوراسیون داخلی و تزئینات استفاده می شود اما به طور کل  امروزه ورق مولتی استایل در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1.  ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی
  2.  طراحی انواع پلاک ها و تابلو
  3. جعبه های فلزی که به گیفت باکس معروف هستند
  4. طراحی سقف و آشپزخانه
  5. این ورق به عنوان روکش تزئینی در دکوراسیون داخلی به کار میرود
  6. لوح تقدیر و تندیس

ویژگی طلق مولتی استایل

  • یکی از ویژگی های مهم ورق مولتی استایل این است که وزن کمی دارند و خیلی راحت می توان آن را جا به جا کرد.
  • زیبایی و لاکچری بودن این ورق ها، در یک نگاه چشم بیننده را به سمت خود می کشد.
  • برش و نصب ورق های مولتی استایل به سهولت انجام می گیرد. در حال حاضر برش ورق مولتی استایل با استفاده از دستگاه های برش و حکاکی لیزری انجام می شود.
  • وجود این دستگاه ها نه تنها استفاده از این ورق ها را راحت تر و پر کاربرد کرده بلکه آنها را در مقیاس بسیار کوچک و با ظرافت بی نظیری برش می دهد. همچنین ضایعات آنها را تا حد زیادی کاهش داده و مورد استقبال بسیاری از شرکت های تبلیغاتی قرار گرفته است. فروش عمده مولتی استایل
  • مولتی استایل ها را می توانید در طرح ها و رنگ های متنوع خرید کرده و مورد استفاده قرار دهید. ساده، برفکی، خشدار و طرح دار از الگوهای مختلف ورق مولتی استایل هستند.

پخش عمده ورق مولتی استایل ایرانی و خارجی قیمت فروش طلق مولتی استایل طلایی و نقره ای و آینه ای و پلکسی گلاس شیری و دوغی در نمایندگی تهران ...

دلایل استفاده از مولتی استایل

امروزه این دسته از ورق ها در نمونه هایی همچون مولتی استایل طلایی ، نقره ای یا آینه ای در سطح بازار موجود می باشند. عوامل بسیاری بر روی افزایش سطح محبوبیت ورق ها تاثیرگذار می باشند و این امر به این معناست که ورق موردنظر باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند در سطح دنیا به جایگاه ویژه ای دست یابد.

ورق‌ها نیز براساس همین امر توانسته اند به طور گسترده ای رشد کنند. از مهم ترین عوامل محبوبیت این ورق ها می توان به موارد زیر اشاره کنیم.

  • زیبایی بی نظیر ظاهری
  • دوام بسیار بالا
  • سازگاری با دستگاه های برش لیزری
  • قابل تبدیل به شکل ها و اندازه های مختلف
  • عملکرد خوب مقاوم در برابر حرارت.
  • شکل پذیری عالی.
  • مقاومت شیمیایی و خوردگی عالی.
  • ضربه بالا قدرت اکسیداسیون خوب.
  • جذب آب کم، غیر سمی.
  • ثبات ابعاد خوب و ماشینکاری.
  • عایق الکتریکی عالی.
  • مقاومت در برابر سایش خوب.

نحوه فروش ورق مولتی استایل

فروش عمده مولتی استایل ، البته خرید به صورت تکی هم ممکن است اما با توجه به قیمت طبعاً خرید بسته و تعداد بالا از لحاظ اقتصادی صرفه بیشتری دارد. باید توجه داشته باشید که ابعاد ورق مولتی استایل در اندازه های شصت سانتیمتر در صد و بیست سانتیمتر است. ورق مولتی استایل در رنگ های طلایی ساده و خش دار، نقره ای ساده و خش دار، مسی ساده و خش دار، مشکی پشت سفید و سفید پشت مشکی، سبز، آبی، زرد و هفت رنگ در بازار عرضه می گردد. برای خرید عمده و تکی ورق مولتی استایل با کارکنان شرکت ایران پلکسی تماس گرفته و از قیمت و نحوه فروش انواع طلق های پلکسی گلاس آگاه شوید.



برچسب‌ها:, ,

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *