02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

پلی کربنات گلخانه ای ، مزایا و کاربرد PC گلخانه

پلی کربنات گلخانه ای ، مزایا و کاربرد PC گلخانه
7:19 ب.ظ


5/5 - (80 امتیاز)

مزایای پلی کربنات گلخانه ای

گلخانه ها همیشه محبوب بوده اند، به خصوص در میان کسانی که باغ خود را دوست دارند. انتخاب بین گلخانه شیشه ای و پلی کربنات گلخانه ای  نیازی به سختی نیست. در زیر مزایای خرید پلی کربنات گلخانه ای  نسبت به گلخانه شیشه ای سنتی آورده شده است.

به خواندن زیر ادامه دهید تا بیشتر بدانید که چرا پلی کربنات گلخانه ای  یکی از طرح های گلخانه ای بهتر است. و همچنین چرا این راه برای رفتن به لعاب گلخانه است!

  1.  عایق بهتر

پلی کربنات گلخانه ای  عایق بهتری نسبت به گلخانه کلاسیک برای شما فراهم می کند.

پلاستیک در مقایسه با شیشه گرمای کمتری از خود خارج می کند، زیرا خواص نگهداری گرما بهتری دارد. پلی کربنات گلخانه ای  نیز مقرون به صرفه تر هستند و معمولاً با قیمت ارزان تری تولید می شوند. در گرما باقی می ماند و در کل هزینه کمتری خواهد داشت. حفظ گرما برای عملکرد موثر گلخانه مهم است!

پلی کربنات همچنین یک عایق صوتی عالی در کنار گرما است. بنابراین اگر به دنبال یک ساختمان آرام هستید، پلی کربنات گلخانه ای  بهترین راه است.

  1. ماندگاری بیشتر

مواد پلی کربنات در طول زمان ماندگاری بیشتری دارند و دوام بیشتری نسبت به شیشه دارند. این بدان معنی است که آنها می توانند فشار بیشتری را قبل از شکستن پنجره های پلی کربنات تحمل کنند. به عنوان مثال، اگر یک توپ فوتبال به پنجره لگد شود، بعید است که آسیبی ببینید در حالی که یک شیشه شیشه ای شکسته می شود.

همچنین قرار دادن و جابجایی این پنجره ها را آسان تر خواهید یافت. مواد پلی کربنات در مقایسه با شیشه های گلخانه ای استاندارد بسیار سبک تر است. بنابراین اگر بخواهید شیشه پلی کربنات خود را رها کنید، احتمال شکستن یا آسیب دیدن آن بسیار کمتر است.

ساخت گلخانه شیشه ای می تواند کار سخت و طاقت فرسایی باشد. باید با دقت و تمرکز انجام شود. این زمانی است که یک پیمانکار برای انجام کار وارد می شود. پلی کربنات گلخانه ای  دارای طبیعت سبک و دوام قوی است. شما می توانید گلخانه خود را خودتان بسازید و تعمیر کنید.

  1. مقاوم در برابر شکستن

همانطور که در بالا به طور خلاصه ذکر شد، پانل های پلی کربنات در مقایسه با لعاب شیشه ای دوام بیشتری دارند. احتمال آسیب کمتر با شکستگی یا شکستگی تقریباً وجود ندارد.

اگر می خواهید شیشه ای سفت داشته باشید، لعاب پلی کربنات یک راه حل عالی است. این به دلیل ماهیت قوی و دوام آن است. با این نوع گلخانه، پانل شکسته ای پیدا نخواهید کرد!

شیشه استاندارد گلخانه معمولاً بسیار نازک تر است. ممکن است به راحتی آسیب ببیند یا بشکند. این یکی از معایب زیاد گلخانه های شیشه ای است. اغلب، حتی شرایط بد آب و هوایی می تواند باعث شکستن شیشه استاندارد شود. اطمینان از داشتن مواد محکم برای پنجره های گلخانه مهم است زیرا لعاب قوی می تواند عنصر خطر را در استفاده روزمره کاهش دهد.
مزیت بزرگ خرید گلخانه بدون شیشه این است که پلی کربنات ارزان ترین لعاب گلخانه است!

  1. طولانی شدن فصل رشد

اگر به دنبال رشد طولانی مدت گیاهان و سبزیجات هستید، این ماده برای شما مناسب است. این به دلیل پخش شدن یکنواخت نور در سراسر ساختمان است. شما زمان زیادی خواهید داشت تا همه چیز را درست انجام دهید!

این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما در هر برق و گرمایشی که ممکن است برای باغ خود نیاز داشته باشید، می شود. انتقال نور می تواند یک عامل کلیدی در رشد گیاهان عالی باشد، بنابراین نور مستقیم زیاد ضروری است.

  1. انتشار بهتر نور و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

انتقال نور به مراتب بهتر خواهد بود. پلاستیک کلی بسیار ضخیم تر از شیشه است. به این معنی که نور طبیعی با پنجره های پلی کربنات به طور یکنواخت پخش می شود. این به همه گیاهان شما یک مزیت را می دهد. نور طبیعی به هر گوشه از ساختمان باغ در فضای باز شما گسترش می یابد.

علاوه بر این، مواد پلی کربنات بهتر از گیاهان شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می کنند. این به این دلیل است که پلی کربنات به عنوان یک ماده دارای فیلتر طبیعی فرابنفش است. بنابراین اگر سقف محافظ اشعه ماوراء بنفش چیزی است که شما نیاز دارید، پلی کربنات گلخانه ای عالی است!

  1. اشکال و اندازه های بیشتر موجود است

گلخانه های ساخته شده از مواد پلی کربنات بسیار راحت تر پیدا می شوند. با طیف وسیعی از سبک‌ها و اندازه‌های موجود، هرگز از گزینه‌ها کم نخواهید داشت.

بسیاری از گلخانه ها دارای طراحی مدولار هستند. این به شما امکان می دهد گلخانه جدید خود را در هر جایی از باغ خود قرار دهید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چه گلخانه ای برای شما بهتر است، به پلی کربنات گلخانه ای  چوبی BillyOh ما نگاهی بیندازید. شما می توانید این گلخانه را در اندازه های مختلف متناسب با نیاز خود تهیه کنید. اگر

به دنبال یک گلخانه با دریچه با هزینه مقرون به صرفه هستید، این یک گزینه عالی است!

  1. نصب سریعتر

شما نیازی به کنترل دقیق پنجره های پلی کربنات ندارید. این به این دلیل است که آنها بادوام تر هستند و امکان نصب سریعتر را فراهم می کنند.

بسیاری از گلخانه هایی که از شیشه ساخته شده اند نیاز به مونتاژ حرفه ای دارند. این اغلب بیشتر از پلی کربنات گلخانه ای  طول می کشد. پلی کربنات در برابر شکستگی مقاوم بوده و ماندگاری بیشتری دارد.

این بدان معنی است که نصب به احتمال زیاد توسط خودتان و با سهولت انجام می شود! این باعث صرفه جویی در هزینه اضافی استخدام سازنده می شود! بر خلاف شما که باید با پانل های شیشه ای.

یکی از مزایای لعاب پلی کربنات در گلخانه نصب سریعتر است. شما نیازی به استخدام کسی ندارید!

این یک مزیت بزرگ پلی کربنات است!

     8. خرید ارزان تر

در سال های اخیر، فرآیند ساخت پلاستیک پیشرفت کرده است. این بدان معناست که اکنون وقتی پلی کربنات گلخانه ای  می خرید، قیمت آن بسیار پایین تر خواهد بود.

قبل از اینکه پلی کربنات گلخانه ای  رایج شوند، قیمت بسیار بالاتری داشتند. اغلب هزینه آنها بسیار بیشتر از یک گلخانه سنتی است که از شیشه ساخته می شود. هزینه شیشه در حال حاضر بسیار بالاتر از هزینه پلی کربنات است. اکنون زمان مناسبی برای خرید پلی کربنات گلخانه ای  ارزان قیمت است که هنوز کیفیت بالایی دارد.

     9.قاب قابل تنظیم بیشتر

بیشتر اوقات، پلی کربنات گلخانه ای دارای یک قاب چوبی است. این به شما آزادی بسیار بیشتری با طراحی کلی می دهد. این یک مزیت اضافی بزرگ است!

یک گلخانه شیشه ای به طور کلی دارای یک قاب فلزی است. یک قاب چوبی روی پلی کربنات گلخانه ای  به شما این امکان را می دهد که آن را رنگ کنید، خودتان را درمان کنید و به طور کلی آن را سفارشی و نگهداری کنید. به این معنی که شما می توانید به گلخانه خود ظاهری زیبا بدهید، راهی عالی برای شما!

نکته: اگر به دنبال یک پروژه DIY هستید، داخل گلخانه چوبی خود را با خانواده خود رنگ کنید! دست هایشان را رنگ کنید و روی چوب فشار دهید. شما یک نقاشی دیواری مادام العمر خواهید داشت!

پیدا کردن گلخانه مناسب برای شما ساده است! برای خود یک گلخانه چوبی با لعاب پلی کربنات پیدا کنید. اینها بهتر از گلخانه های شیشه ای سنتی هستند. این نوع گلخانه عالی برای تمام شست های سبز موجود است. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی بکارید، به گیاهانی که می توانید در گلخانه جدید خود بکارید نگاهی بیندازید!

با فرصت‌های فراوان برای جریان مستقیم نور، اکنون می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید. یک قاب گلخانه چوبی با پنجره های پلی کربنات انتخاب کنید. بسیاری از آنها ظاهر سردی دارند به این معنی که شما حتی می توانید اوقات خصوصی را از دنیا دور کنید!



برچسب‌ها:

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *