02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

روش های و نحوه برش ورق اکریلیک

2:09 ب.ظ


5/5 - (1 امتیاز)

نحوه برش ورق اکریلیک ،برش ورق اکریلیک کار نسبتاً آسانی است که با انتخاب روشی که برای شما و سطح مهارت شما بهترین کار را دارد انجام می شود. اینجا در A&C Plastics، ما از کمک به مشتریان خود برای یادگیری نحوه استفاده از مواد ما برای تکمیل پروژه های خود لذت می بریم.

نحو برش ورق اکریلیک

قبل از استفاده از هر یک از این روش ها برای برش ورق اکریلیک خود، ابتدا باید طول و ضخامت ورق های خود را تعیین کنید زیرا این تصمیم می گیرد که کدام روش بهترین کار را انجام دهد. شما می توانید از همان ابزارهایی که برای برش چوب برای این پروژه استفاده می کنید، استفاده کنید. در اینجا چند گزینه ابزار برای برش اکریلیک وجود دارد:

اره رومیزی: این متداول ترین روش است و از آنجایی که تیغه های اره به راحتی پیدا می شوند، بدون در نظر گرفتن تجربه، گزینه ای عالی برای همه است. برای این روش، می‌توانید چندین ورق را به‌طور هم‌زمان با چیدن آن‌ها برش دهید. با استفاده از اره رومیزی با دندانه‌های نزدیک (مانند آنهایی که برای تخته سه لا استفاده می‌شوند).

اگر تیغه‌ها بسیار پهن‌تر باشند، در معرض خطر شکستن پلاستیک خود قرار خواهید گرفت. در حالی که می توانید از تیغه های طراحی شده برای چوب استفاده کنید، تیغه هایی وجود دارند که به طور خاص برای اکریلیک طراحی شده اند که برای پروژه های برش مکرر بهترین هستند.

روش های و نحوه برش ورق اکریلیک

اکریلیک با برش بسیاری از مواد دیگر متفاوت است زیرا برای اطمینان از اتصال مناسب با سایر قطعات باید ابعاد آن دقیق باشد. برش نادرست اکریلیک می‌تواند یک اشتباه پرهزینه باشد، اگر لازم است که این مواد را برای اطمینان از یکنواختی و بدون تراشه ساب‌زنی کنید، بنابراین همیشه از تیزترین تیغه ممکن استفاده کنید.

روتر: نحوه برش ورق اکریلیک ، از روترها می توان برای برش پلکسی برای برش های منحنی و مستقیم استفاده کرد. برای بهترین نتایج، از ابزار دیگری (مانند اره میزی که قبلاً ذکر شد) استفاده کنید تا قبل از اینکه روتر یک روتر دقیق تر داشته باشید، اکریلیک خود را تقریباً برش دهید. حتما از کمپرسور استفاده کنید تا ورق را در موقعیت خود نگه دارید تا از خرد شدن و زمان بیشتری برای پرداخت برش نیاز باشد. مانند اره های رومیزی، روترها را می توان به راحتی در فروشگاه های سخت افزاری پیدا کرد و کاملاً همه کاره هستند. اگر اولین باری است که روتر خریداری می‌کنید، اگر می‌خواهید یک جاروبرقی به روتر خود وصل کنید یا در حال بریدن شکاف هستید، ما یک بیت آپکات را پیشنهاد می‌کنیم. قطعات Downcut عالی هستند زیرا تراشه ها را به پایین و دور از صورت و ملحفه شما می اندازند.

ابزار امتیاز دهی: نحوه برش ورق اکریلیک ، برای ورق های اکریلیک نازک تر از ¼ اینچ، از یک اسکور استفاده کنید که خراش عمیقی ایجاد می کند تا اثر برش خوردگی که از یک چرخ سخت شده بدست می آورید. به ابزار فشار وارد کنید و اجازه دهید راهنمای شما برش را تا 1/8 اینچ در ورق هدایت کند. انجام این کار ممکن است به پاس های زیادی نیاز داشته باشد، بنابراین صبور و دقیق باشید. پس از اینکه ورق نمره گذاری شد، اکریلیک را روی لبه میز بچسبانید تا لبه میز با خط نمره گذاری شده ورق هماهنگ شود. پس از اطمینان از ایمن بودن گیره، روی تکه ورقی که از میز آویزان شده است فشار وارد کنید تا زمانی که پاره شود. اگر برش به اندازه کافی در ورق عمیق بود، یک لبه تمیز وجود خواهد داشت.

اقدامات احتیاطی هنگام برش ورق اکریلیک

همیشه از عینک ایمنی استفاده کنید تا از چشمان خود در برابر خرد شدن قطعات اکریلیک محافظت کنید. علاوه بر این، مهم است که با اکریلیک در یک منطقه با تهویه مناسب کار کنید زیرا برش ورق اکریلیک می تواند بخاراتی را آزاد کند که سیستم تنفسی شما را تحریک می کند.

برای ورق اکریلیک با اندازه مناسب، همیشه می توانید از A&C Plastics سفارش دهید. همین امروز سفارش دهید یا در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.



برچسب‌ها:,

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *