02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

نحوه نگهداری پلکسی گلاس و ورق اکریلیک

نحوه نگهداری پلکسی گلاس و ورق اکریلیک
6:43 ب.ظ


5/5 - (2 امتیاز)

دانستن نحوه تمیز کردن و نگهداری پلکسی گلاس و اکریلیک برای افزایش طول عمر آن مهم است. اکریلیک جایگزین ایمن‌تر و بادوام‌تر برای شیشه و سایر پلاستیک‌ها است، اما مراقبت از آن برای ماندگاری بیشتر مواد دیگر بسیار مهم است. از آنجایی که اکریلیک می تواند در برابر پاک کننده ها و خطرات خاصی حساس باشد، در اینجا راه هایی برای مراقبت صحیح از ورق های اکریلیک وجود دارد.

تمیز کردن ورق اکریلیک

نگهداری پلکسی گلاس ، ورق های اکریلیک می توانند توسط حلال ها و پاک کننده های خشن آسیب ببینند. از پاک کننده های پلاستیکی تجاری یا صابون و آب ملایم برای از بین بردن کثیفی ها و زباله ها استفاده کنید. هنگام استفاده از پاک کننده، از یک پارچه بدون پرز یا میکروفیبر غیر ساینده استفاده کنید که سطح را خراش ندهد. برای چربی سخت، روغن یا باقیمانده قطران، از هگزان یا نفت سفید درجه تجاری استفاده کنید. تمام حلال ها باید با آب تمیز پاک شوند و خشک شوند تا از لکه بینی آب جلوگیری شود.

هنگام تمیز کردن ورق های اکریلیک، هرگز از آمونیاک، استون، تتراکلرید کربن یا بنزین به عنوان محلول تمیز کننده استفاده نکنید. این نوع حلال ها می توانند باعث ایجاد ترک در ورق های اکریلیک شوند و ظاهری مات به سطح بدهند.

نحوه نگهداری پلکسی گلاس و ورق اکریلیک

محل نگهداری پلکسی گلاس و اکریلیک

مانند بسیاری از مواد، از نگهداری پلکسی گلاس در دماهای شدید، بالای 100 درجه فارنهایت خودداری کنید. اکریلیک را در شرایط گرم زیر نور مستقیم خورشید نگهداری نکنید. این می تواند باعث گسترش و اصلاح ورق اکریلیک شود

تعمیر ورق اکریلیک و نگهداری پلکسی گلاس

خراش، تیرگی و ترک های کوچک را می توان به راحتی در ورق اکریلیک ثابت کرد. برای از بین بردن و از بین بردن خراش ها و مه، از پولیش پلاستیکی، پولیش ماشین یا واکس خودرو با پارچه تمیز و میکروفیبر استفاده کنید. اگر اکریلیک هنوز مه آلود است، آکریلیک را با دقت سنباده بزنید و با استفاده از تعدادی سنگ ریزه مختلف، به دنبال آن یک پولیش ساینده تر بزنید.

اکریلیک می تواند به مرور زمان به دلیل قرار گرفتن در معرض بیش از حد یا شرایط سخت شروع به ترک خوردن کند. برای ترک های کوچک، از مته 1/8 اینچی برای سوراخ کردن سوراخ در دو طرف ترک استفاده کنید. از درزگیر سیلیکونی برای پر کردن ترک استفاده کنید و بگذارید خشک شود. این باید به بازیابی یکپارچگی و ظاهر اکریلیک کمک کند.

کاهش الکتریسیته ساکن

نگهداری پلکسی گلاس ، پلاستیک اکریلیک یک رسانای طبیعی الکتریسیته است. بار الکتریسیته ساکن می تواند کثیفی ها و زباله ها را از هوا جذب کند و باعث تجمع آن ها شود. برای کاهش و از بین بردن تجمع الکتریسیته ساکن، از یک پاک کننده ضد الکتریسیته ساکن برای پلاستیک ها با یک پارچه نرم استفاده کنید. این باید ورقه اکریلیک را خنثی کند و جذب کثیفی را کاهش دهد.

شرکای پلاستیک

ایران پلکسی متعهد است به شما کمک کند پلاستیک مناسب برای پروژه بعدی خود را پیدا کنید و در عین حال شما را در مورد آخرین اطلاعات ایمنی به روز نگه دارد. ما مفتخریم که یکی از بزرگترین موجودی های پلاستیکی موجود در انبار، از جمله ورق اکریلیک را داریم. همین امروز با ایران پلکسی شروع کنید و به همکاران متخصص خدمات مشتری ما اجازه دهید به شما کمک کنند دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.



برچسب‌ها:, , , , ,

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *