02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

پلی کربنات باران گیر / قیمت انواع پلی کربنات

پلی کربنات باران گیر + قیمت انواع پلی کربنات رنگی ، لانه زنبوری ، تولیدی و نمایندگی فروش انواع پلکسی گلاس در تهران و ایران ...
7:32 ب.ظ


5/5 - (1 امتیاز)

پلی کربنات باران گیر چیست؟

پلی کربنات باران گیر + قیمت انواع پلی کربنات رنگی ، لانه زنبوری ، تولیدی و نمایندگی فروش انواع پلکسی گلاس در تهران و ایران … پلی کربنات باران گیر در سوله های صنعتی و ساختمان های تجاری برای کمک به جمع آوری و تخلیه آب باران از بالای سقف استفاده می شود.

پلی کربنات باران گیر از ناودان های معمولی ساخته شده از مواد معمولی (مانند FRP، ACC، فولاد و پلاستیک های معمولی مانند P.V.C.) به ویژه از نظر استحکام مکانیکی و مقاومت در برابر زنگ زدگی و U.V. پرتوهای خورشید.

پلی کربنات باران گیر می تواند 99% از اشعه های مضر UV که باعث آفتاب سوختگی و آسیب پوست می شود، محافظت کند. خانواده در فضای باز و مناطق بازی کودکان بخشی از سبک زندگی استرالیایی است، و انتخاب بهترین راه حل سقف اولین قدم برای اطمینان از حداکثر سود از سرمایه گذاری است.
پلی کربنات باران گیر یک پلیمر پیشرفته با خواص نوری و فیزیکی است که با مواد دیگر قابل مقایسه نیست. اضافه کردن یک اتاق در فضای باز به خانه شما می تواند زندگی خانوادگی شما را بهبود بخشد و ارزش ملک شما را افزایش دهد. رنگ هایی متناسب با خانه و محیط اطراف شما و همچنین سطح محافظت در برابر نور خورشید وجود دارد.

اگر به برداشت آب باران فکر می کنید (که به عنوان برداشت آب از پشت بام نیز شناخته می شود!)، ممکن است در مورد بهترین مواد سقف برای جمع آوری آب باران فکر کنید. خواه با شرایط موجود کار می کنید یا سقف جدیدی را مشخص می کنید، ما توصیه های تخصصی برای شما داریم.

خبر خوب این است که *اکثر* مصالح سقف برای برداشت آب باران کاملاً مناسب هستند. در حالی که سقف فلزی یا ورق های پلاستیکی (مثلاً سقف گلخانه) بالاترین راندمان جمع آوری را دارند، اکثر سطوح دیگر نیز خوب هستند. فقط فهرست کوتاهی از سطوح پشت بام وجود دارد که برداشت‌کنندگان آب باران باید از آنها اجتناب کنند. لیست را برای اطلاعات در مورد مواد سقف برای برداشت آب باران بخوانید.

ویژگی های برجسته:
از نظر مکانیکی قوی و مقاوم در برابر ضربه
وزن سبک و بنابراین حمل و نصب آسان
مقاوم در برابر آب و هوا – مقاوم در برابر زنگ زدگی و مضر U.V. اشعه ها
تعمیر و نگهداری رایگان
تعمیر آسان و همچنین با هزینه اسمی در صورت آسیب تصادفی
شستشو و تمیز کردن آسان و در نتیجه بهداشتی است
در صورت لزوم می توان آن را ضد خوردگی و مقاوم در برابر آتش ساخت
آزادی بی نظیر در طراحی – می توان در هر شکل و اندازه ای مطابق با نیاز مشتری طراحی کرد
برای استحکام مکانیکی بیشتر می توان آن را با فولاد تقویت کرد
طیف گسترده ای از رنگ ها برای انتخاب
با دوام بالا
ارزش پول

برنامه های کاربردی:
1. سوله های تولید

2. انبارها

3. مناطق سودمند تولید



برچسب‌ها:

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    یک پاسخ به “پلی کربنات باران گیر / قیمت انواع پلی کربنات”

    1. iranpelaxi گفت:

      […] برابر آب و هوا و شفافیتی که مواد ارائه می دهد، اغلب در پلی کربنات قرار می […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *