02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

مرکز فروش پلی کربنات

مرکز فروش پلی کربنات در تهران و ایران
1:25 ب.ظ


Rate this post

هر آنچه که باید در مورد ورق پلی کربنات بدانید

در صنعت پلاستیک، ورق پلی کربنات یکی از پرکاربردترین مواد موجود در بازار است. پلی کربنات که برای همه چیز از تجهیزات پزشکی گرفته تا فرآوری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای چندین مزیت خاص است که باعث می شود در بین سازندگان و تولیدکنندگان محصولات مورد علاقه باشد. در اینجا چیزی است که تولید کنندگان محصولات امروزی باید در مورد ورق پلی کربنات، موارد استفاده و مزایای آن بدانند.

ورق پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات یک ترموپلاستیک است که در یک ورقه شفاف عرضه می شود. فوق العاده سخت است و حداقل رطوبت را جذب می کند و در برابر آسیب ضربه و همچنین آسیب آب مقاوم است. همچنین ضد شعله و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است.

کاربردهای رایج یا ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات بادوام، شفاف و بهداشتی است. این باعث می شود آن را در بسیاری از برنامه های کاربردی مختلف، از جمله:

  1. نورگیر
  2. شیشه پنجره
  3. چهره ها را علامت بزنید
  4. سپر ضد شورش
  5. محوطه
  6. فرآوری مواد غذایی
  7. تجهیزات پزشکی
  8. هوافضا
  9. نمایشگاه ها و نمایش ها

اگر برنامه ای دارید که در آن یک پلاستیک قوی و شفاف به شما کمک می کند، پلی کربنات ممکن است راه حل ایده آل باشد.

مزایای ورق پلی کربنات به عنوان مصالح ساختمانی و ساخت

ورق پلی کربنات به دلیل مزایایی که دارد انتخاب سازندگان در طیف وسیعی از صنایع می باشد. یکی از مهمترین آنها استحکام همراه با انعطاف پذیری طراحی است. پلی کربنات 30 برابر قوی تر از اکریلیک و بیش از 200 برابر قوی تر از شیشه است. با این حال، آن را نیز آسان تر از شیشه قالب گیری و بسیار سبک تر است.

مقاومت شیمیایی و خش بودن مواد از دیگر مزایای ورق پلی کربنات است. آسیب رساندن به سطح پلی کربنات دشوار است و چون رطوبت را جذب نمی کند، سطح به راحتی برای مصارف غذایی و پزشکی ضدعفونی می شود.

یکی دیگر از مزایای پلی کربنات خاصیت عایق بودن آن است. بهتر از شیشه عایق می شود و بنابراین وقتی برای مقاصد ساختمانی استفاده می شود می تواند هزینه های انرژی را کاهش دهد. از آنجایی که پلی کربنات شفاف است، می توان از پلی کربنات در کاربردهایی که از شیشه نیز استفاده می شود، مانند چراغ های امنیتی شیشه ای یا پوشش نورگیر استفاده کرد.

پلی کربنات فرمولاسیون های مختلفی دارد و این انعطاف پذیری یکی دیگر از مزایای آن است. فرمولاسیون می تواند بسیار خاص برای کاربرد باشد. اگر به مزایای موجود با ورق پلی کربنات نیاز دارید، با تیم ایران پلکسی ، مرکز فروش پلی کربنات تماس بگیرید تا به شما در انتخاب مواد مناسب برای پروژه خود کمک کنند.

انواع پلی کربنات

اگرچه ورق پلی کربنات ابتدا و به طور همزمان در اواسط قرن بیستم توسط GE و Bayer توسعه یافت، بازار پلاستیک فعلی دارای توسعه دهندگان مختلفی است که هر کدام دارای فرمول پلی کربنات منحصر به فرد و فرآیند تولید هستند. در اینجا چند جزئیات در مورد برخی از تغییرات مدرن و کاربردهای رایج آنها آورده شده است.

برگه پاک کردن GP MAKROLON

Clear GP که برای لعاب سازی و مصارف صنعتی طراحی شده است، به تنهایی به عنوان بهترین پلی کربنات موجود در بازار برای محافظت در برابر خرابکاری و شکستن عمدی ایستاده است. این ورق با ضربه بالا دارای مقاومت ضربه ای 250 برابر شیشه و 30 برابر ورق اکریلیک است، به این معنی که هر چیزی که محافظت می کند محافظت می شود. پلی کربنات Clear GP با ضمانت پنج ساله در برابر شکستگی، سر و گردن بالاتر از هر محصولی در کلاس خود قرار می گیرد.

ورق SL پاک کردن MAKROLON

نور طبیعی در نهایت می‌تواند حتی محکم‌ترین مواد را نیز فرسایش دهد، اما این فرسایش می‌تواند به‌طور چشمگیری از طریق حفاظتی که توسط مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش Clear SL ارائه می‌شود، کاهش دهد. این ماده برای تحمل محیط‌های بی‌رحمانه طراحی شده است و عمر مفید و مقاومت در برابر تغییر رنگ را افزایش می‌دهد. MAKROLON Clear SL2 حفاظت یکسانی را در هر دو طرف ورق برای مقاومت همه جانبه در برابر اشعه ماوراء بنفش فراهم می کند.

ورق آینه پلی کربنات

این محصول همه کاره آینه‌کاری شیشه‌ای را با مقاومت ضربه‌ای عالی، مقاومت در برابر حرارت و پایداری ابعادی و UV ارائه می‌دهد. ایده آل برای صنایع امنیتی و خودرو، این پلی کربنات اساس چیزی است که معمولا به عنوان آینه دو طرفه شناخته می شود. همچنین می توان از آن برای ایجاد آینه های سنتی در محیط های پر استرس مانند وسایل نقلیه، نمایشگرهای خرده فروشی و حمام های سازمانی استفاده کرد.

انعطاف پذیری پلی کربنات اجازه می دهد تا هر یک از این محصولات در اندازه ها، شکل ها، رنگ ها و شفافیت های مختلف ساخته شوند. همه آنها قدرت، عملکرد و مقرون به صرفه بودن بی نظیری را ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اشکال متعدد پلی کربنات و گزینه های عمده فروشی در دسترس کسانی که مایل به خرید عمده این ماده قابل توجه هستند، با مرکز فروش پلی کربنات ، ایران پلکسی تماس حاصل فرمایند.

مزایای اضافی پلی کربنات

دوام، شفافیت، هواپذیری و انعطاف پذیری آن تنها تعدادی از ویژگی هایی است که پلی کربنات را به یک ماده اصلی در صنایع مختلف تبدیل کرده است. پلی کربنات همچنین نسبت به بسیاری از پلاستیک های دیگر به میزان قابل توجهی سمی کمتری دارد و سهولت بازیافت آن تنها به دوستی محیط زیست آن می افزاید. علاوه بر این، مقاومت حرارتی قابل توجه آن را می توان با انواع بازدارنده های شعله بدون کاهش قابل توجهی از خواص دیگر آن افزایش داد.

هیچ پلاستیک دیگری در بازار به اندازه پلی کربنات کار نمی کند. اگر مایلید در مورد اینکه چگونه یکی از محصولات پلی کربنات با کیفیت ما می تواند برای شما و کسب و کار شما مفید باشد، با مرکز فروش پلی کربنات ، ایران پلکسی تماس حاصل فرمایید.



برچسب‌ها:

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    ساخت گلخانه با پلی کربنات ، ورق اکریلیک یا شیشه ؟

    ساخت گلخانه با پلی کربنات ، ورق اکریلیک یا شیشه ؟


    2024-02-22 ادامه مطلب
    پلی کربنات گلخانه ای ، مزایا و کاربرد PC گلخانه

    پلی کربنات گلخانه ای ، مزایا و کاربرد PC گلخانه


    2023-01-05 ادامه مطلب
    Application of polycarbonate

    کاربرد پلی کربنات و موارد مورد استفاده از ورق PC


    2023-01-02 ادامه مطلب
    پلی کربنات باران گیر + قیمت انواع پلی کربنات رنگی ، لانه زنبوری ، تولیدی و نمایندگی فروش انواع پلکسی گلاس در تهران و ایران ...

    پلی کربنات باران گیر / قیمت انواع پلی کربنات


    2022-10-25 ادامه مطلب
    تولید کننده انواع پلی کربنات لانه زنبوری و قیمت خرید انواع ورق پلکسی گلاس دوجداره با توجه به قیمت و ضخامت آن ها و طلق پلکسی ذوذنقه ای ...

    پلی کربنات لانه زنبوری چیست ؟ قیمت خرید پلی کربنات دوجداره


    2022-06-02 ادامه مطلب
    نحوه برش پلی کربنات. پلی کربنات یک پلاستیک سبک است آموزش برش ورق پلکسی گلاس قبل از خدمات برش پلکسی این مقاله را حتما بخوانید ...

    برش پلی کربنات + 8 نکته کلیدی در کات پلی کربنات 2022


    2022-03-31 ادامه مطلب

    یک پاسخ به “مرکز فروش پلی کربنات”

    1. […] خود را برای نصب و ساخت فراموش نکنید. از آنجایی که ورق پلی کربنات چند جداره بسیار متنوع است، کاربردهای رایج عبارتند […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *