02136616871 02136615063 09192161957 09190182242

پلکسی پنل یا پنل پلکسی چیست؟

محافظ کانتر پلکسی گلاس ایران پلکسی
10:33 ب.ظ


Rate this post

پانل پلکسی چیست؟، معرفی کامل پارتیشن پلکسی و پلکسی پنل

پلکسی پنل فروش اینترنتی پنل پلکسی ، معرفی کامل پارتیشن پلکسی ، کاربرد های پانل پلکسی ، کاربرد پلکسی پنل در دکوراسیون را می دانید؟ همه ی ما دلمون میخاد که با صرف کمترین هزینه دکوراسیون و فضای داخلی خونمون رو مدرن و جذاب کنیم، توی همچین موقعیتی تنها چیزی که میتونه مارو به خاستمون نزدیک کنه، استفاده از یک عنصر بسیار سبک و فوق العاده زیبا مثله پنل پلکسی هست.

پارتیش پلکسی یکی از جدید ترین مدل های پلاستیکی بشمار میاد، کاربرد پنل پلکسی در تزئینه دکوراسیون داخلی خونس، ورق های پلاستیکی پلکسی یکی از جدید و مدرن ترین متریال پلاستیکی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی بشمار میاد.

فروش اینترنتی پنل پلکسی ، معرفی کامل پارتیشن پلکسی ، کاربرد های پانل پلکسی ، کاربرد پلکسی پنل در دکوراسیون را می دانید؟

جنس این متریال از پلاستیک فشرده به نام پلکسی هست، با توجه به اینکه ظاهر شکننده و شیشه ای دارن، به طرز باور نکردنی نشکن هستن.

پلکسی پنل ها در قطعات مربع شکل و در ابعاد 30 در 30 و 60 در 60 تولید میشن که معمولا گوشه های گرد دارن، در اطراف هر قطعه مربعی قلاب هایی وجود داره که باعث میشه بتونین قطعات مختلف رو بهم وصل کنین، پارتیشن پلکسی بسیار سبکه و وزنشون از حدود 200 گرم شروع میشه.

دیوار مجازی پلکسی بدلیل نصب سریع و آسون میتونه فضا رو به خوبی تقسیم بندی کنه و جایگزین خوبی برای دیوار های کاذب و پارتیشن های چوبی و شیشه ای بشه.

با استفاده از دیوارپوش پلکسی میتونین در مدت زمان کوتاهی و با هزینه ای مقرون به صرفه فضایی مدرن و متفاوت خلق کنین، تنوع رنگ و طرح بالای پنل پلکسی دست شمارو برای انتخاب دلخواهتون باز گذاشته.

پانل پلکسی در زمینه معماری و دکوراسیون باشگاه های ورزشی، ویترین های فروشگاهی، تالار ها، فروشگاه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، منازل، آرایشگاه ها، شرکت ها و ادارات قابل استفادس.

پلکسی پنل بدلیل مقاومت بالایی که داره برای مکان هایی با استهلاک بالا مناسبه، پانل پلکسی همچنین در برابر حرارت و رطوبت عایق هست و میشه به راحتی اجزای پارتیشن پلکسی رو در قالب شکل های هر فضایی بوجود آورد.

فروش اینترنتی پنل پلکسی ، معرفی کامل پارتیشن پلکسی ، کاربرد های پانل پلکسی ، کاربرد پلکسی پنل در دکوراسیون را می دانید؟

استفاده بیشمار از دیوار مجازی پلکسی به عنوان پانل های تزئینی دیواری و آویزان در معماری و دکوراسیون داخلی بسیار محبوب شده.

دیوارپوش پلکسی میتونه به معماری و دکوراسیون داخلی منازل ظاهری بسیار متفاوت و مدرن بده و بدلیل اینکه طرح و رنگ ها، سبک ها و بافت های بسیاری داره تزئین رو بعنوان یک طراحی دیوار ساده محدود نمیکنه و در بسیاری از کاربرد های دیگه مورد استفاده قرار میگیره.

استفاده از دیوار های کاذب چوبی و شیشه ای و پارتیشن ها هزینه زیادی داره و در عین حال قابلیت اجرای سخت و وزن زیادی داره، در نتیجه پلکسی پنل ها جایگزین بسیار خوبی برای دیوار های کاذب و پارتیشن های چوبی و شیشه ای هستن.

مزایای پانل پلکسی

  • قابلیت نصب سریع و آسون بدون تخریب در فضا
  • قابلیت جابه جایی و تغییر به محیطی دیگه
  • دارای رنگ بندی و طرح بندی متنوع
  • انعطاف پذیر در اجرا
  • قابل اجرا در فضاهای غیر معمول
  • عدم جذب گرد و غبار و قابل شستشو
  • ضد ضربه
  • ضد حرارت
  • ضد رطوبت

فروش اینترنتی پنل پلکسی ، معرفی کامل پارتیشن پلکسی ، کاربرد های پانل پلکسی ، کاربرد پلکسی پنل در دکوراسیون را می دانید؟

مشخصات پانل پلکسی

  • پانل پلکسی مربع شکله و گوشه های گرد داره.
  • جنس این پنل ها از پلکسی بوده، ضد ضربه و در برابر حرارت مقاومه.
  • ابعاد پنل پلکسی 30 در 30 و 60 در 60 هست.
  • در هر چهار طرف دیوارپوش پلکسی قلاب های کرومی وجود داره که به آسونی به همدیگه وصل میشن.

پنل پلکسی

پنل پلکسی در واقع دیوار پوش هایی از جنس پلکسی گلاس هستند که برای ساختمان های مختلفی از قبیل اداری و مسکونی و هتل ها و هر نوع محل مسکونی قابل اجرا میباشند و در دکوراسیون داخلی فضا های مورد نظر تاثیر به سزا و مهمی دارند. این نوع پنل های پلکسی در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاومت زیادی از خود نشان میدهند.به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه در مکان هایی با استهلاک بسیار بالا قابل اجرا و ضروری می باشند.

فروش اینترنتی پنل پلکسی ، معرفی کامل پارتیشن پلکسی ، کاربرد های پانل پلکسی ، کاربرد پلکسی پنل در دکوراسیون را می دانید؟

کاربرد پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی

به چند دلیل می توان با جرئت گفت که استفاده از انواع پارتیشن های چوبی و شیشه ای کار نامعقول و حتی گاهی احمقانه ایست!

  • اول اینکه این نوع پنل ها قیمت بالاتری نسبت به نوع پلکسی دارند، قطعا این روز ها قیمت یک فاکتور اصلی است.
  • دوم اینکه این پنل ها دارای محدودیت ها مختلفی از نظر طراحی و شکل ظاهری هستند.
  • سوم اینکه وزن آنها نسبت به پلکسی بسیار بیشتر است و در آخر قطعا نصب آنها کاری طاقت فرسا و سخت و گاهی حتی خطرناک خواهد بود.

چگونه باید این پنل ها را نصب کرد؟

نصب این پنل ها کاری آسان و ساده است. به این صورت که آنها به راحتی جمع شده و روی هم قرار می گیرند و سپس به صورت زیل های زیبای پرده ای از محل مورد نظر آویزان کرد.

جنس آنها در واقع نوعی پلاستیک یا همان ترموپلاستیک است که به صورت مربعی و توسط قلاب های مختلف کنار یکدیگر قرار می گیرند. به راحتی می توان این اشکال مربعی را به وسیله قلاب در کنار یکدیگر قرار داده و سپس با آویزان کردن از یک میله مناسب پنل پلکسی شما آماده است.پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد.

فروش اینترنتی پنل پلکسی ، معرفی کامل پارتیشن پلکسی ، کاربرد های پانل پلکسی ، کاربرد پلکسی پنل در دکوراسیون را می دانید؟



برچسب‌ها:, , , , , ,

مطالب مشابه! از خواندن ادامه مطالب لذت ببرید ...

    یک پاسخ به “پلکسی پنل یا پنل پلکسی چیست؟”

    1. […] استایل هزینه و قیمت برش لیزری …. چاپ مستقیم روی پلکسی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث می شود تا […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *